Boek een compleet verzorgde stedentrip bij Travelservice! – Veelgestelde vragen

Wilt u een stedentrip maken, maar hier zelf niet teveel voor regelen? Dan bent u bij Travelservice op het goede adres! Wij bieden namelijk compleet verzorgde stedentrips aan in de mooiste steden van Europa. Bij Travelservice boekt u een gedenkwaardige reis inclusief retourvlucht, transfer, een in het centrum gelegen hotel mét ontbijt! Ook zijn er optioneel excursies bij te boeken. Om het een en ander voor u nóg duidelijker te maken, vindt u hieronder een aantal veelgestelde vragen aan onze klantenservice. 

Ik wil graag meer duidelijkheid over een van jullie stedentrips, hoe kom ik hier aan?
Wanneer u meer duidelijkheid over bepaalde een reis wilt, sturen wij u graag een reisvoorstel op. Hierin staat de reissom, de vluchtopties, een accommodatie beschrijving, wat er in de reis is inbegrepen en wat er optioneel nog is te bij te boeken (excursies en/of bagage). Wanneer u de reis wilt boeken, kunt u vrijblijvend op het voorstel reageren. Als wij na 10 dagen nog niks van u hebben vernomen, sturen wij u een herinnerings e-mail. ‘’Toen ik het reisvoorstel had ontvangen en doorgelezen, waren al mijn vragen beantwoord.’’*

Wat zijn de vluchttijden?
Op onze boekingpagina kunt u uw gewenste richttijden aangeven, maar wij boeken uw definitieve reistijden in. Vluchttijden zijn namelijk afhankelijk van de vluchtdag en de desbetreffende luchthaven. Ook worden deze per seizoen gewijzigd. ‘’Er is na boeken door jullie per mail en telefonisch contact opgenomen, omdat er na boeken iets aan het vliegschema was aangepast.’’*

Waneer kan ik betalen?
Wanneer u via de website boekt, krijgt u direct een bevestiging waarmee u ook kunt betalen. De meerderheid van onze klanten boekt via onze website. Dit komt omdat dit makkelijk en duidelijk is. ‘’Ik vond de website interessant en duidelijk en kon hier zelf alles regelen!’’*

Hoe moet ik betalen ?
Dit kan met bankoverboeking of met iDEAL. Onze voorkeur gaat uit naar iDEAL. Dit omdat een bankoverboeking een paar dagen kan duren voordat deze bij ons verwerkt is.

Hoe zit het met telefonisch boeken?
Wanneer u telefonisch een reis wilt boeken, stellen wij voor om u een reisvoorstel te mailen. Hierop kunt u dan weer reageren, indien u de reis wilt boeken. ‘’Ik kreeg correcte en adequate informatie en antwoorden op mijn vragen.’’*

Wat is de ligging van de hotels die jullie aanbieden?
Op onze website staat bij elke stad een drie, vier én vijfsterren hotel aangegeven. Deze zijn met zorg door onze reisspecialisten geselecteerd. De hotels zijn op loopafstand van het centrum en de meeste bezienswaardigheden. Wanneer het desbetreffende hotel niet beschikbaar is op de door u gewenste datum, wordt er een soortgelijk hotel voor u uitgezocht.

Krijg ik een Nederlandse of een Engelstalige gids bij de excursies?
Bij de groepsreizen krijgt u een Nederlandstalige gids. De overige en losse reizen zijn met een Engelstalige gids.

‘’Wij zijn dik tevreden.’’*
‘’Ik ben zeer tevreden over de reis.’’*

* de bovenstaande citaten komen voort uit een recent tevredenheidsonderzoek onder onze klanten. 

Geschreven door:

Casper Knieriem

Terug naar het overzicht